Teknisk kontakt på webhotell og domene

8 innlegg i emnet

Ønsker oss veldig valget "Teknisk kontakt" ved registrering av domener for kunder. Sparer mye tid på dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til forumet Hovard ;) Spør for å være helt sikker på at jeg har forstått deg riktig; Mener du her teknisk kontakt på domenet (eksempelvis Tech-c Handle på .no domener)? Eller teknisk kontakt på kunden i vårt system (som hvis definert vil få tilsendt driftsmeldinger)? Eller kanskje begge deler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Mener teknisk kontakt i deres system, slik at også jeg får serverkodene samtidig som de sendes til kunden. Blir mye nattjobbing, så da er dette veldig praktisk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det du egentlig ønsker er en kontakt som også får tilsendt kontoinformasjon ved bestilling?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, er vel det jeg mener. Vi brukte en annen lev før vi gikk all-in hos dere, og der kunne man fylle inn de vanlige feltene, slik dere har idag + et felt med navn og epost til teknisk kontakt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du kikket på partnerløsningen vår som man finner her: https://www.proisp.no/bli_partner/ Da vil du kunne sette opp slik at du får kopi av alle informasjonseposter som sendes (eller evt. at kun du får slike eposter). Ut i fra hva du beskriver så høres det ut som om det er dette dere er ute etter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... hehe. Nei, har i grunnen ikke det. Jeg skal ta en titt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott :) Bare gi lyd dersom du lurer på noe eller har kommentarer til løsningen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå