Android epostoppsett

12 innlegg i emnet

Hei prøver legge inn mail server på tlf,men svarer ikke brukernavn=mail pass pop3 port110 mail.xxxx.nn any idea arne:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Arne, Brukernavn: epost@adresse.no Passord: passord du satte ved opprettelse av epost konto POP3 Innkommende port: 110 Utgående port: 26 Server Innkommende: mail.dittdomene.no Utgående (smtp): mail.dittdomene.no SSL: Av Husk å velge at utgående (smtp) server krever godkjenning ved sending. Husk å bytt ut adresse.no og dittdomene.no med domenenavnet ditt. Håper det hjelper deg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og takk for reply Alt dette er gjort,men ingen svar fra mail.rahaugen.net. Testet med lokal isp og det funker ok, sitter liitt fast nå. Ingen problem med outlook,men tlf er en utfordring. hilsen Arne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg sjekket loggene så ser jeg at du har en konto satt opp som IMAP/SSL og en annen med POP3. Kan du dobbelt sjekke oppsettet på telefonen din? Får du noen feilmelding?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei kun att den ikke får svar fra server?? Det er vel pop3 jeg bruker mest ,den andre bare test og nyskjerrighet,

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Og da bruker du innstillingene som jeg ga deg tidligere? For da skal du få respons fra serveren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja testet også utgående mail.men igen svar der heller merklig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok. Hvilken type telefon er det? Vil anbefale at du setter den opp som IMAP. Hvis ikke vil all epost bli lastet ned på telefonen og da vil du ikke få lastet ned epostene på maskinen din.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok samsung s3 da skal jeg gjøre det takker takker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det i orden hadde ticket signatur, ved og fjerne tickken var det i box.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forsatt hokuspokus med og nå mail på s3 arneande@rahaugen.net pass mail.rahaugen.net prøver både pop og imap port110-143 ingen svar fra server??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, Vi har dessverre ikke fått med oss ditt siste svar her. Beklager dette. Dersom du ikke får svar fra serveren er det høyst sannsynlig at du har gjort noe som har medført at du har blitt blokkert i brannmur på serveren. Du får fjernet blokkeringen ved å følge denne guiden: https://www.proisp.no/diagnose-webhotell/ Får du det til?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå