Sign in to follow this  
Followers 0

Android epostoppsett

12 posts in this topic

Hei prøver legge inn mail server på tlf,men svarer ikke brukernavn=mail pass pop3 port110 mail.xxxx.nn any idea arne:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei Arne, Brukernavn: epost@adresse.no Passord: passord du satte ved opprettelse av epost konto POP3 Innkommende port: 110 Utgående port: 26 Server Innkommende: mail.dittdomene.no Utgående (smtp): mail.dittdomene.no SSL: Av Husk å velge at utgående (smtp) server krever godkjenning ved sending. Husk å bytt ut adresse.no og dittdomene.no med domenenavnet ditt. Håper det hjelper deg :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei og takk for reply Alt dette er gjort,men ingen svar fra mail.rahaugen.net. Testet med lokal isp og det funker ok, sitter liitt fast nå. Ingen problem med outlook,men tlf er en utfordring. hilsen Arne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Når jeg sjekket loggene så ser jeg at du har en konto satt opp som IMAP/SSL og en annen med POP3. Kan du dobbelt sjekke oppsettet på telefonen din? Får du noen feilmelding?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei kun att den ikke får svar fra server?? Det er vel pop3 jeg bruker mest ,den andre bare test og nyskjerrighet,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Og da bruker du innstillingene som jeg ga deg tidligere? For da skal du få respons fra serveren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja testet også utgående mail.men igen svar der heller merklig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok. Hvilken type telefon er det? Vil anbefale at du setter den opp som IMAP. Hvis ikke vil all epost bli lastet ned på telefonen og da vil du ikke få lastet ned epostene på maskinen din.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok samsung s3 da skal jeg gjøre det takker takker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da var det i orden hadde ticket signatur, ved og fjerne tickken var det i box.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Forsatt hokuspokus med og nå mail på s3 arneande@rahaugen.net pass mail.rahaugen.net prøver både pop og imap port110-143 ingen svar fra server??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei, Vi har dessverre ikke fått med oss ditt siste svar her. Beklager dette. Dersom du ikke får svar fra serveren er det høyst sannsynlig at du har gjort noe som har medført at du har blitt blokkert i brannmur på serveren. Du får fjernet blokkeringen ved å følge denne guiden: https://www.proisp.no/diagnose-webhotell/ Får du det til?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  
Followers 0