Zencart - Norsk

6 innlegg i emnet

Opplever problemer med norsk tegn på Zencart. Har installert norsk språkpakke bassert på utf-8 men får alikevel : p� d�ra Dette gjelder kun forsendelse og betaling, valgt installasjon fra "Softaculous"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Longnes, Har du lastet opp enkelte filer selv? Høyst sannsynlig er det encodingen på disse som ikke er korrekt. Du bør kopiere over innholdet av dem i f.eks. Notepad, og deretter opprette nye filer som du limer inn innholdet i samtidig som du forsikrer deg om korrekt encoding.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enste jeg har lastet opp selv, er norsk oversettelse i tegnsetting utf-8 og bring frakt modul. Oversettelsen er hentet zencart sitt norske forum.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Longnes, Har du redigert noe i filene? Det viser seg at det nesten alltid er årsaken jeg nevnte som er problemet. Jeg kan garantere at det ikke er noe på serveren som er årsak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke annet enn logo og farger på menyer. Men har også prøvd en freshinstallasjon med kun opplastet norsk oversettelse. Og lagt til noen produkter via admin, samme problem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Longnes, Kan du oppgi en URL, samt oppgi tilhørende fil(er) du har lastet opp? Så kan vi sjekke dette nærmere for deg og se om vi ser noe opplagt. Send informasjonen via PM eller evt. via sak til support og referer til denne tråden dersom det ikke er ønskelig å legge dette ut her :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå