Epost og quota.

9 innlegg i emnet

Hei Første post her. Satte opp en nytt domene i går og outlook med IMAP. Startet å flytte mailmapper over fra tidligere webhotell. Nådde fort taket, og klikket fornøyd på unlimited quota. Men det var lenge før det stoppet på 1 GB, var det vel. Da ble det verre. Da sluttet webmail å virke, får ikke åpne den og den sier login error. Inngående Mail bounser, har vi hørt fra andre som prøver å ser oss mail i dag. Forward lar seg ikke sette opp osv. Jeg leter i CP etter en knapp for å kjøpe mer plass, det er søndag, har noen tips. Sitter å svetter fordi det ser ut som 1/2 år med mailer er borte fra innboksen. Prøver å rekonstuere innboksen vi slettede elementer og en gammel pst fil, men er redd jeg får grov kjeft av kunden på mandag.... Det lå en del ubehandlet mail der, og teite meg tok ikke backup før jeg staret prosessen, trodde dette var rett fram og glemte barnelærdommen. Hilsen Vidar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Vidar, Jeg har oppgradert kontoen din inne på våre kundesider for deg. Kan du prøve på nytt igjen nå? Prøv å gå ut og inn av webmail/epost klienten din og fortsett med flyttingen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk prøver nå... Ett? eller 2? Når jeg sletter en melding så kommer det en gjennomstrning, men mail blir ikke borte. Hva er prosedyren? Hvor leter jeg etter oppsett for ipad. Sletter jeg den gamle kto og oppretter en ny? og hvordan?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis epost klienten setter en gjennomstring når du sletter så er det i selve epost programmet som er satt opp slik. Det kan endres i oppsettet. Hvilken epost klient bruker du? Oppsett for epost Ipad kan du følge ved å bruke denne guiden: https://www.proisp.no/oppsett-epostkonto-iphone-ipod/ Hvis du har en gammel epost på den og den er satt opp med IMAP og du har fått flyttet over alt så ville jeg fjernet den og opprettet en ny. Bruker du POP3 så sjekk at all epost er flyttet over til vår server før du fjerner den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Bruker Outlook 2007 SP3 [ATTACH=CONFIG]19[/ATTACH]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelpen da er jeg på nett med våre dupeditter. Da kommer neste domene som skal flyttes....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Vidar, Bare hyggelig ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå