Followers 0

Slettet .htaccess ved en feil

4 posts in this topic

Hei. Hadde tenkt å skrive en hilsen her etter å ha brukt en del tid på å lese gjennom guider og informasjon både her på forumet, og ikke minst på resten av nettstedet. Utrolig mye nyttig! Men så startet jeg min inntreden som "leietager" med å gjøre en tabbe i stedet :o : Skulle slette en prøveopplasting av et forum...og klarte så vidt jeg forstår å slette en .htaccess som lå der fra hotellet/domenet ble opprettet. Huff, er dette noe som kan ordnes på en grei måte?

Hei Brede, Ser også saken din i support, men svarer deg også her hvis noen andre skulle lure på det samme i fremtiden en gang. Når konto er ny så ligger det fra før av kun en index.php fil i public_html mappen. Den kan fjernes uten problemer. Det kan også være en cgi-bin mappe og error_log fil. Disse har liten betydning og kan også fjernes uten å skape noen problemer. Så lenge du ikke fjerner noe i rot (hjem) mappen din så vil ting fungere helt fint. Er du uheldig å sletter noe så tar vi backup hver natt av alt som er på webhotellet. Dette har du full tilgang til å gjenopprette selv inne i kontrollpanelet (cPanel) slik som guiden under viser: https://www.proisp.no/gjenoppretting-backup-webhotell/ Håper det ga svar på spørsmålet ditt :)

Tusen takk, Morten. Ja, det ga absolutt svar :) Og det på en så god og utfyllende måte at det virkelig er imponerende. Linken til guide om gjenopprettelse for eksempel, selv om den ikke var aktuell i dette tilfellet er jeg sikker på at noen på et senere tidspunkt kan snappe den opp dersom denne tråden leses. Kan jo hende det er flere som meg...og overser akkurat den. Inntrykket av Proisp er udelt positivt. Både informasjonen i guider og for øvrig, dette forumets tone og kunnskap fra såvel deltagere og deg Proisp-folkene er noe som gjør at jeg gleder meg til fortsettelsen :) Igjen takk!

Bare hyggelig å kunne hjelpe Brede. Vi setter pris på tilbakemelding fra våre kunder og det er bare å kontakte oss hvis det skulle være noe mer vi kan hjelpe med. Ha en strålende dag videre :)