Hvordan lage hjemmeside

3 innlegg i emnet

Hei Skal lage hjemmeside for koret jeg synger i, har kjøpt webhotell og domene her fra proisp. Prøver via cpanel å bruke rvsitebuilder, men synes ikke akkurat rv fungrer særlig bra? Umulig å få forandret skrift, veldig treg, funksjoner virker ikke osv. Finnes det noe annet program jeg kan bruke og muligens også ha installert på dataen så jeg kan jobbe offline med det? Stikkord er gratis, enkelt å bruke (da jeg aldri har gjort dette før, så jo enklere jo bedre), og samtidig må siden se "profesjonell" ut som et sluttprodukt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Ronnie, Benytter du Opera nettleser? RVSiteBuilder fungerer ikke som den skal i Opera. Det finnes programmer du kan benytte offline, men ingen som oppfyller dine kriterier som vi kjenner til dessverre. Beklager.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og takk for svar. Nei, jeg bruker IE. Men har masse problemer, f eks forandre font og størrelse på dey de kaller company name, fungerer ikke. Jeg forandrer font og size, men når jeg begynner å skrive så går det tilbake til det gamle. Når det gjelder offline program så kan jeg jo sikkert betale for det, men at det er forholdsvis enkelt hadde vært bra;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå