Minimee 11 Posted September 15, 2011 Jeg har et par spm. så da lurte jeg om noen her hadde vBulletin 3.8.x? Quote Share this post Link to post Share on other sites
PRO ISP Jon Eivind 10 Posted September 15, 2011 Vi bruker 4.1.5 her på forumet som du kanskje har sett, men dette gjelder vel kanskje akkurat 3.8.x? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Minimee 11 Posted September 15, 2011 Er litt usikker.. Gjelder å få vekk Powered by vBulletin bak navnet på forum navnet. Nettkafé - Powered by vBulletin Så var det ang innleggsgrense, at en får tilgang til forumet når en har nådd grensa. Jeg fikk forklaring fra en annen en, meen jeg fikk ikke helt til Du lager en ny brukergruppe som du gir tilgang til forumet, så lager du en "promotion" der du angir antall innlegg/rykte/meldemstid som kvalifiserer til medlemskap i den nye gruppen. Jeg prøvde det, men det ble ikke helt rett.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Atle 181 Posted September 15, 2011 [HOW-TO] Remove "Powered by vBulletin" from Your Page Titles - vBulletin SEO Forums Kan denne hjelpe deg? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Minimee 11 Posted September 21, 2011 Noen som vet ang antall innlegg grense? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Spralien 6 Posted September 21, 2011 Kan dette hjelpe deg? Så lager du et forum som kun den gruppa kan se og poste i Quote Share this post Link to post Share on other sites