Followers 0

Oppgradert SSL-sertifikat - PayPal API er nede

2 posts in this topic

Hei Jeg fikk tre e-poster i forbindelse med at mitt SSL-sertifikat skulle fornyes. Den ene var fra SSL-utstederen med beskjed om å verifisere at Pro ISP kunne fornye det for meg. Jeg bekreftet det. Så fikk jeg to e-poster fra Pro ISP. Den første sa at sertifikatet nå var fornyet og at det måtte byttes. Fire minutter senere fikk jeg en e-post som sa at sertifikatet var oppdatert. Alt vel så langt. Dagen etter fikk jeg en e-post fra en kunde som ikke fikk betalt med PayPal. Nå har jeg måttet slå av PayPal-APIet. Websiden som dyttet kundene mine til PayPal henger seg og timer til slutt ut. Jeg har ikke gjort noen endringer på nettbutikken min (Prestashop v1.3), så da må det være noe med det nye sertifikatet som skaper trøbbel i tårnet. All hjelp her er verdigfullt for meg - da jeg nå taper penger siden folk kun har ett betalingsalternativ igjen i nettbutikken - og mange vil ikke betale med faktura. Mvh Kyrre/Pushvideo.no

Velkommen til forumet Kyrre :) Jeg har sjekket SSL sertifikatet ditt og det er korrekt fornyet og installert. Det er ingen feil i forbindelse med det hvertfall. Hva er feilmeldingen når det timer ut? Hva er URL i nettleseren når det timer ut? Har du forsøkt å spørre PayPal om problemet?