Overgang til nytt grensesnitt og ny funksjonalitet

5 posts in this topic

Hei alle,

Fra og med i dag kan ikke lenger tidligere innlogging for partnere benyttes. Det vil si at du ikke lenger kan benytte brukernavnet for innlogging til partnersidene, men i stedet må benytte kundenummeret med tilhørende passord. All partnerfunksjonalitet vil fra nå av være tilgjengelig via kundesidene.

Vi utførte denne endringen for å sikre at fremtidig funksjonalitet som legges til kundesidene også blir tilgjengelig til partner umiddelbart, samtidig som vi kommer til å legge til ytterligere funksjonalitet for partnere enn det som er tilgjengelig per i dag.

Hva skulle du ønske at vi la til av funksjonalitet eller endret for å gjøre din hverdag enklere? :)

Vi har allerede mye vi jobber med å forbedre, men alle tips vil bli lyttet til og tatt hensyn til så det er bare å komme med dine meninger!

Foreløpig ligger dette på listen over forbedringer som vi vil forsøke å få på plass så snart det lar seg gjøre:

  1. En egen oversikt over underkunder
    Her trenger vi tilbakemeldinger. Skal det f.eks. være en egen side med liste over underkundene med direktelink til innlogging som kunden og viktigste kundeinformasjonen? Eller er det ønskelig med noe mer? Eksport av kundedata i excel format er forespurt.
  2. Kunde- og partnersider på engelsk (og nettsider generelt)
  3. Mulighet til å søke opp domener og tjenester til underkunder
    Også her skulle vi gjerne hatt tilbakemeldinger. Er det f.eks. ønskelig at man kan søke opp dette via egen side nevnt i pkt. 1?
  4. Partner API
    API som man på sikt skal kunne gjøre alt som man kan gjøre via kunde-/partnersider.
  5. Egen HTML for parkerte domener
    Dette kan vi forhåpentlig få til på kort sikt.
  6. Mer generisk prosess i forbindelse med flytting av domener
    Gjøre det mindre synlig at man flytter til PRO ISP slik at det i større grad ser ut som om man flytter til partner.
Edited by PRO ISP Jon Eivind

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg finner ikke noen av kundene "mine" under kundenummeret mitt.

Kan dere sjekke dette ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei LastNetwork,

Ser det bedre ut for deg nå? :) Det var en innstilling som manglet på kundenummeret.Takk for at du gir beskjed!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei,

Alt ser fint ut nå !:-)

Takk for hjelpen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hei igjen,

Flott :) Bare hyggelig!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.