PRO ISP Jon Eivind Posted October 8, 2015 Posted October 8, 2015 (edited) Hei alle,Fra og med i dag kan ikke lenger tidligere innlogging for partnere benyttes. Det vil si at du ikke lenger kan benytte brukernavnet for innlogging til partnersidene, men i stedet må benytte kundenummeret med tilhørende passord. All partnerfunksjonalitet vil fra nå av være tilgjengelig via kundesidene.Vi utførte denne endringen for å sikre at fremtidig funksjonalitet som legges til kundesidene også blir tilgjengelig til partner umiddelbart, samtidig som vi kommer til å legge til ytterligere funksjonalitet for partnere enn det som er tilgjengelig per i dag.Hva skulle du ønske at vi la til av funksjonalitet eller endret for å gjøre din hverdag enklere? Vi har allerede mye vi jobber med å forbedre, men alle tips vil bli lyttet til og tatt hensyn til så det er bare å komme med dine meninger!Foreløpig ligger dette på listen over forbedringer som vi vil forsøke å få på plass så snart det lar seg gjøre:En egen oversikt over underkunderHer trenger vi tilbakemeldinger. Skal det f.eks. være en egen side med liste over underkundene med direktelink til innlogging som kunden og viktigste kundeinformasjonen? Eller er det ønskelig med noe mer? Eksport av kundedata i excel format er forespurt.Kunde- og partnersider på engelsk (og nettsider generelt)Mulighet til å søke opp domener og tjenester til underkunderOgså her skulle vi gjerne hatt tilbakemeldinger. Er det f.eks. ønskelig at man kan søke opp dette via egen side nevnt i pkt. 1?Partner APIAPI som man på sikt skal kunne gjøre alt som man kan gjøre via kunde-/partnersider.Egen HTML for parkerte domenerDette kan vi forhåpentlig få til på kort sikt.Mer generisk prosess i forbindelse med flytting av domenerGjøre det mindre synlig at man flytter til PRO ISP slik at det i større grad ser ut som om man flytter til partner. Edited October 8, 2015 by PRO ISP Jon Eivind Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
LastNetwork Posted October 8, 2015 Posted October 8, 2015 Jeg finner ikke noen av kundene "mine" under kundenummeret mitt.Kan dere sjekke dette ? Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
PRO ISP Jon Eivind Posted October 9, 2015 Posted October 9, 2015 Hei LastNetwork,Ser det bedre ut for deg nå? Det var en innstilling som manglet på kundenummeret.Takk for at du gir beskjed! Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
LastNetwork Posted October 9, 2015 Posted October 9, 2015 Hei,Alt ser fint ut nå !:-)Takk for hjelpen. Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
PRO ISP Jon Eivind Posted October 9, 2015 Posted October 9, 2015 Hei igjen,Flott Bare hyggelig! Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...