VidarH Posted November 29, 2015 Posted November 29, 2015 Hei Oppgraderte til Office 2016 på win 7 nettopp og håpet det skulle resultere i en mer stabil Outlook Imap. Ser at synkronisering av abbonementer nesten aldri blir ferdig. Outlook (svarer ikke) er meldingen. Nå er det ofte når jeg starter på å lage en ny epost. Har dere noen tips? Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
PRO ISP Jon Eivind Posted November 30, 2015 Posted November 30, 2015 Hei Vidar, Dersom du har noen plugin installert i Outlook bør du forsøke å deaktivere disse. Eventuelle antivirus program kan også medføre synkroniseringsproblemer for deg. Som siste utvei ville jeg forsøkt å slette Outlook og legge det inn på ny. Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
VidarH Posted March 28, 2017 Posted March 28, 2017 Hei Savner Exhange server jeg hadde i forhold til Imap. Mye post og kalender og adresser samt grupper. Imapen min fusker blir stående å henge på synkronisering. Dere sier slett kto og innstaller på nytt. Hva skjer da med adressene og gruppene? Nå må jeg bruke webmail som eneste stabile løsning. Her ser dere utstyret som tygger posten. Hilsen Vidar Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
VidarH Posted March 28, 2017 Posted March 28, 2017 Det går noen minutter slik som nå. Så¨kommer parantesen med (svarer ikke) Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
VidarH Posted March 28, 2017 Posted March 28, 2017 Ad ons? Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
VidarH Posted March 29, 2017 Posted March 29, 2017 Hvilke kan jeg fjerne? Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
VidarH Posted March 30, 2017 Posted March 30, 2017 Stille her, alle på tur? Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
PRO ISP Jon Eivind Posted April 3, 2017 Posted April 3, 2017 Hei Vidar, Mange på tur ja, så resten har ikke hatt tid til å besvare noe på forumet dessverre. Det ser bare ut som om ett av dem er i bruk så du kan forsøke å deaktivere det øverste. Det er meget mulig at adressene og gruppene forsvinner om du fjerner kontoene så du bør nok ta backup av dem i form av eksport eller liknende. Av egen erfaring med Outlook så har det hjulpet å slette konto og legge den inn på ny i slike tilfeller. Det kommer forøvrig en del forbedringer i forhold til sjekking av epost og søk i den fra og med neste versjon av cPanel som vi forventer kommer innen en måned, men tviler egentlig på at den vil hjelpe deg med akkurat dette problemet da det typisk skyldes noe lokalt hos deg. Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...