Ourlook henger

8 innlegg i emnet

Hei

Oppgraderte til Office 2016 på win 7 nettopp og håpet det skulle resultere i en mer stabil Outlook Imap.

Ser at synkronisering av abbonementer nesten aldri blir ferdig.

Outlook (svarer ikke) er meldingen.

Nå er det ofte når jeg starter på å lage en ny epost.

Har dere noen tips?

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Vidar,

Dersom du har noen plugin installert i Outlook bør du forsøke å deaktivere disse. Eventuelle antivirus program kan også medføre synkroniseringsproblemer for deg. Som siste utvei ville jeg forsøkt å slette Outlook og legge det inn på ny.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Savner Exhange server jeg hadde i forhold til Imap. Mye post og kalender og adresser samt grupper.

Imapen min fusker blir stående å henge på synkronisering.

Dere sier slett kto og innstaller på nytt. Hva skjer da med adressene og gruppene?

Nå må jeg bruke webmail som eneste stabile løsning.

Her ser dere utstyret som tygger posten.

Hilsen Vidar

 

Outlook16.jpg

Sync.jpg

win10.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det går noen minutter slik som nå.

Så¨kommer parantesen med (svarer ikke)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ad ons?

Out-adons.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke kan jeg fjerne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stille her, alle på tur?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Vidar,

Mange på tur ja, så resten har ikke hatt tid til å besvare noe på forumet dessverre.

Det ser bare ut som om ett av dem er i bruk så du kan forsøke å deaktivere det øverste.

Det er meget mulig at adressene og gruppene forsvinner om du fjerner kontoene så du bør nok ta backup av dem i form av eksport eller liknende. Av egen erfaring med Outlook så har det hjulpet å slette konto og legge den inn på ny i slike tilfeller.

Det kommer forøvrig en del forbedringer i forhold til sjekking av epost og søk i den fra og med neste versjon av cPanel som vi forventer kommer innen en måned, men tviler egentlig på at den vil hjelpe deg med akkurat dette problemet da det typisk skyldes noe lokalt hos deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!


Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.


Logg inn nå