Tom Arild Posted January 13, 2016 Posted January 13, 2016 Hei. Savner en funksjon på sidene deres hvor man kan kontakte support direkte om/når man støter på et problem som man ikke finner svar på, eller må ha hjelp til å løse. Nå vet jeg at det er en slik funksjon, men som jeg har forstått det får man kun denne muligheten om/når det oppstår et teknisk problem/feilmelding etter diagnose. Jeg sitter nå å jobber med å lage en nettside for en kunde, og opplever at ting ikke fungerer som det skal. Prøver da å kjøre diagnose, men når diagnosen er ferdig rekker jeg kun å se resultatet i et halvt sekund før siden blir blank og jeg ikke kommer videre. Ergo er jeg like langt, og får ikke kontaktet dere direkte om den aktuelle saken/feilen. Sendte da inn beskjed om dette på en tidligere innmeldt sak via link på epost, men får ikke svar. Timene går og jeg får ikke gjort noe. Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Spralien Posted January 13, 2016 Posted January 13, 2016 Hei PRO ISP er veldig flinke til å svare på PM på facebook, til og med på natterstider i helgene Ellers har du E-post, Forum, Telefon her på selve siden. Er det en direktechat på selve siden du ønsker så mangler det ja, selv ser jeg ikke nødvendigheten i dette når de fleste uansett er på faceook. Dignosen har alltid virket hos meg, og virker nå også uten prolemer (Firefox). Har du prøvd å kjørt den i en annen nettleser? Og om du sier litt om hva feilen du opplever her på forumet kansje vi andre kan hjelpe til? Ellers er det veldig merkelig at du ikke får svar på e-post, jeg selv har alltid fått svar innen en time eller mindre Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Spralien Posted January 13, 2016 Posted January 13, 2016 Kom på at et har jo også den der livechat tingen midt på venstre side på selve proisp.no! Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Tom Arild Posted January 13, 2016 Posted January 13, 2016 Hei Spralien Var faktisk i ferd med å teste diagnose via en annen nettleser, så får se om det hjelper. Det har imidlertid alltid fungert før i den nettleseren jeg bruker (Maxthon). Tenkte ikke på at det også er mulig å ta kontakt via FB, og chatten hadde jeg helt glemt. Den ligger liksom litt gjemt på venstresiden der, og legger ikke merke til den. Takk for svar. Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Tom Arild Posted January 13, 2016 Posted January 13, 2016 Testet i Firefox nå, og får dette resultatet. Får ikke blank side lenger, men det mangler noen avkrysningsbokser utenfor valgene der. Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
PRO ISP Jon Eivind Posted January 13, 2016 Posted January 13, 2016 Hei Tom Arild, Det har vært en bug på diagnosen en periode i dag som medførte problemet du meldte om. Våre utviklere har fikset det, men det gjenstår enda en liten bug i forhold til diagnosen før den er som normalt dessverre. Det bør ikke gå lang tid før siste bug er fikset også. Takk for at du gir beskjed om dette! Vi jobber forøvrig så raskt vi kan med alle saker som kommer inn så du får svar så snart som overhodet mulig. I disse dager har vi ekstremt stor pågang og det er den travleste tiden på året så det tar kanskje noe mer tid enn normalt dessverre. Du får raskest hjelp om du tar kontakt via telefon, live chat og Facebook. Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
Spralien Posted January 13, 2016 Posted January 13, 2016 10 minutter siden, Tom Arild skrev: Hei Spralien Var faktisk i ferd med å teste diagnose via en annen nettleser, så får se om det hjelper. Det har imidlertid alltid fungert før i den nettleseren jeg bruker (Maxthon). Tenkte ikke på at det også er mulig å ta kontakt via FB, og chatten hadde jeg helt glemt. Den ligger liksom litt gjemt på venstresiden der, og legger ikke merke til den. Takk for svar. Jeg selv har funnet ut at det er like greit å bruke FB og ja chaten på siden er litt enkelt å glemme også ikke se den med første øyekast Tror den hadde vært mer synelig om den var plassert på høyresiden Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
PRO ISP Jon Eivind Posted January 14, 2016 Posted January 14, 2016 Hei igjen, Nå skal alle bugs være rapportert fikset i forhold til diagnosen. Takk for at du ga beskjed om dette Tom Arild Vi har plassert live chat på stedet vi mener mest vil se den i forhold til utformingen av designet på siden, men skjønner at det også er veldig vanlig å ha den der også. Det er dessverre ingen gode fasitsvar på plasseringen av den, men takk for tipset :) Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...