Hvordan videresende epost enklest mulig?

2 innlegg i emnet

Jeg har noen epostkontoer på mitt webhotell hos dere (jeg har Pro Medium, hvis det har noe å si). Det jeg lurer på er om det finnes en enkel måte jeg kan videresende epost på? Altså slik at epost som kommer inn på en konto også blir synlig på en annen?

Det hadde gjort alt mye lettere for meg, da det litt for mange kontoer å sjekke slik jeg har det nå, og er redd for å gå glipp av viktig epost:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Aklm skrev:

Jeg har noen epostkontoer på mitt webhotell hos dere (jeg har Pro Medium, hvis det har noe å si). Det jeg lurer på er om det finnes en enkel måte jeg kan videresende epost på? Altså slik at epost som kommer inn på en konto også blir synlig på en annen?

Det hadde gjort alt mye lettere for meg, da det litt for mange kontoer å sjekke slik jeg har det nå, og er redd for å gå glipp av viktig epost:)

Hei,

Ja, det er ingen problem å videresende epost fra kontoene du har hos oss. Dette gjør du direkte via kontrollpanelet (cPanel). Se denne guiden for en liten innføring i hvordan dette gjøres: https://www.proisp.no/guider/oppsett-for-videresending-fowarding-av-epost-cpanel/

Dette gjelder forøvrig alle webhotell hos oss:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå