Christophermp 6 Posted June 30, 2016 Hei! Jeg har tittet litt rundt etter mulighetene for og få installert php selector? Sånn som jeg tolker det er jeg nødt til og kjøpe lisens for tilgang til dems library. Når jeg tar "yum install php-selector" print out: root@ns1 [~]# yum install php-selector Loaded plugins: fastestmirror, rhnplugin Profilename: ns1.cserver.no IP:213.162.241.138 Not licensed This system is not registered with CLN. CLN support will be disabled. Loading mirror speeds from cached hostfile * cloudlinux-base: repo.cloudlinux.com * cloudlinux-updates: repo.cloudlinux.com Excluding Packages in global exclude list Finished Setting up Install Process No package php-selector available. Nothing to do Som altid takker for svar Quote Share this post Link to post Share on other sites
PRO ISP Jon Eivind 10 Posted June 30, 2016 Hei igjen, Ja, det stemmer. Det skyldes at CloudLinux er lisensiert og din IP adresse er ikke lisensiert. Du kan ordne lisens selv via cloudlinux.com, eller evt. via oss om ønskelig. Vi har ikke postet prisen for dette på våre nettsider enda, men den er 129,-/mnd. Bare gi beskjed til oss på support om du ønsker at vi skal legge det til for deg. Quote Share this post Link to post Share on other sites