Fjerne kommentarfelt i WordPress

14 innlegg i emnet

Nå har jeg lett så øyene går i kryss her.. Holder på å sette opp et test WP, meeen sitter fast med en ting. Opp på linjen med sider der, der skal det ikke vare mulig å kommentere på enkelte. Men hvordan gjør jeg det da? Altså fjærne kommentar feltet? Ser de har gjort det på en annen side, Terminliste | Norges Benkeskytterforbund. feks. Og her er et eks det ikke skal vare kommentar felt: Styret | Aurosen Benkskytter Klubb Noen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg forstår deg riktig ønsker du å fjerne kommentarfeltet helt? I denne tråden på hjelpeforumet til WordPress har de forklart hvordan du kan gjøre det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men da blir det fjernet under alle da? Jeg mente under enkelte, slik som jeg linket til. For noen skal det kunne kommenteres..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, jeg forstår. Jeg søkte litt rundt og fant frem til dette som visstnok skal fjerne all kommentering fra spesifikke sider.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk, skal se på det i mårra. Tror hodet skal få hvile seg litt nå :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du det til? Den linken er litt utdatert og løsningen er to år gammel. I siste versjon av WP så er dette en enkel instilling du kan gjøre per side. Gå inn på aktuell side/innlegg, scroll litt ned på siden så vil du se dette: [ATTACH=CONFIG]3[/ATTACH] Resten bør være selvforklarende :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei jeg har ikke prøvd den linken enda.. Nå har jeg lett etter den der instillingen og jeg finner den faktisk ikke hos meg. Jeg har jo den nyeste WP.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

[ATTACH=CONFIG]5[/ATTACH] Slik er det med meg når jeg trykker på rediger, og har den versjonen ja.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
[ATTACH=CONFIG]5[/ATTACH] Slik er det med meg når jeg trykker på rediger, og har den versjonen ja.
Aha, du er ikke innlogget med administratorrettigheter. Har du kun forfatter, redaktør eller bidragsyter rettigheter så får du ikke lov til å endre instillingene. Logg inn med administrator og du vil få de samme valgene som jeg har i skjermbildet jeg postet tidligere i dag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg er jo inne på admin panelet der som jeg la ut bilde. Og da er jeg innlogga som admin.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan det være at du har begrenset tilgang til tross for det? Kan du forsøke å opprette en ny brukerkonto med administratortilgang, deretter logge inn med den og se om det utgjør noen forskjell?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo rart det da, når jeg logger meg inn som den admin som ble oppretta når jeg oppretta siden. Jeg laga ny bruker og det ble ikke noe forskjell nei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vet jeg ikke.. Jeg fikk akkurat samme resultater når jeg testet ved å opprette brukere med forskjellig rettighetsnivå på min WP installasjon. Kun administratorbrukerkontoene mine fikk lov til å huke vekk kommentar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå