Introduser deg!

6 innlegg i emnet

Det å sette en person back nickene syns jeg er veldig flott. Jeg liker å bli kjent med personene jeg snakker med. Derfor syns jeg vi skal introdusere oss! La meg begynne. Jeg er en atten år gammel gutt fra vestlandet. Av interesser finner vi politikk, webutvikling, musikk og Norges lover. Som elev på "Medier og Kommuikajson" ved Akademiet Videregående Skole får jeg sett masse film også. Jeg er stolt ateist og sosialist (ja, jeg vet at jeg går på privatskole), og jeg simpelten elsker å diskutere. Og hva med dere? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er 33 år, gift og har 4 barn. Akkurat nå er jeg arb ledig og på utkikk etter arb. Hobbyen min er vel å drive forum, har drevet forskjellige forum 6-7 år. Akkurat nå har jeg et forum som heter Nettkafé og Trening og trivsel. Så blogger jeg. Ellers så tar mannen, ungene og husarb resten av tiden min :P Skulle ønske døgnet hadde flere timer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg er 23 år gammel gutt. Kommer fra Romsdalen. Nå så går jeg på Vg4 allmenn påbygg. skal videre på forkurs matte og fysikk neste år. Har jobbet som teknikker hos Expert-Vestnes i 2 år. Har utdanning som serviceelektronikker lyd, bilde og data. Liker å drive på med webprogrammering :-) Ellers blir det mye ut om helgene, og bowling i ny og ne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei 60år gammel kun hobby basis dette her, jobber i papirindustrien snart 40år på nakken Liker og reise har forelsket oss i Madeira 2-3 turer i året syntes dette er nesten like morro som for 30år siden.:cool:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg er 37 år gammel og jeg bor på også på Vestlandet. Som hobby liker jeg å lage nettsider og da gjerne i WordPress. Lager nettsider til meg selv og for andre. Hvis det er noen som ønsker hjelp med WordPress så er det bare til å kontakte meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En gammel tråd, men liker tanken bak den så tar den opp igjen!

Hei! Jeg er en 19 år gammel gutt. Studerer for tiden til dataingeniør ved HiOA, og bor derfor av den grunn for tiden i Oslo. Noen av mine hobbyer er web, programmering, friluft, sport, musikk.

Har holdt på med webutvikling så smått fra jeg 15 år (og er derav selvlært), men får nå gode tips fra studiene ved HiOA! Med tanke på webutvikling er wordpress favoritten, selv om jeg også har noe erfaring med Drupal, Joomla, DotNetNuke og flere. Jeg synes også det er artig å hjelpe andre med ting jeg interesserer meg for.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå