Får ikkje kobla til Androidtelefon med oppgitte epostinnstillingar

2 innlegg i emnet

Skrevet (endret)

Eg prøver å sette opp synkronisering av epost frå mi epostadresse på mitt domene, www.arnoldfoto.no. Eg kan logge på webmail med brukarnamn og passord, men når eg opprettar konto på telefonen, får eg ikkje logga på. Eg har prøvd både ikonet for Epost og å legge til kontoen i Outlook. Framgangsmåten var slik:
Epost: Fulgte oppskrifta frå ProISP. Prøvde både med SSL (cpanelX.proisp.no - x skifta ut med oppgitt server nr) og uten SSL (mail.arnoldfoto.no). Med SSL fekk eg tilbakemelding om at kontoen kanskje ikkje er sett opp for å bruke SSL, og uten fekk eg melding om at serveren ikkje svara.
Outlook: Valde leggtil konto, oppga epost, og konfigurerte manuel, valde IMAP, og la inn brukarnamn, passord, visningsnamn, namn på serverane ut og inn, brukarnamn og passord. Prøvde begge alternativa for epostserverar. Her fekk eg meldding om å kontrollere brukarnamn/passord.

Så spørsmålet er om noko må endrast på serversida, for at eg skal få dette opp å gå på telefon.

Eg fulgte denne oppskrifta: (Når eg leggtil konto i Outlook, og vel IMAP, er der ingen plass å sette inn sikkerhetstype og port): https://www.proisp.no/guider/oppsett-epostkonto-android/

Endret av Arnold
Lagt til info

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Arnold og velkommen til forumet!

Du er helt sikker på at passordet er korrekt og benytter du hele epostadressen som brukernavn?

Vi registrerer nemlig feilaktige påloggingsforsøk mot serveren for din epostkonto. (Feil brukernavn eller passord.)

Send gjerne inn en henvendelse til support@proisp.no, eller ring oss. Så kan vi eventuelt ta en titt på oppsettet via fjernhjelp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå