VidarH Posted December 25, 2017 Posted December 25, 2017 Hei Logg in ol tar mange minutter. Eller skjer ikke. www.abmo.no Har dere et tips. Og God Jul Hilsen Vidar Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
PRO ISP Morten Posted December 25, 2017 Posted December 25, 2017 Hei Vidar, Du finner mange tips her. Sjekket raskt domenet og problemet er noe annet. Jeg har sendt deg en epost med hva som er problemet og hvordan du får rettet opp i det. Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
VidarH Posted December 27, 2017 Posted December 27, 2017 Hei Har et par? Trojanerene som ligger i imunify, kan jeg bare slette de? Backupen dere lager daglig i R1 og ekstrabacupen jeg har tatt L Backup med download full website backup. Er troyanere og virus med der? Et til: finner jeg websidene som html sider i Public_html de er en side som jeg gjere skulle hatt tak i om innmelding :-) Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...
PRO ISP Morten Posted December 28, 2017 Posted December 28, 2017 Trojanerene som ligger i imunify, kan jeg bare slette de? -> Ja, hvis du ikke kjenner til filene som er funnet. Er troyanere og virus med der? -> Du må sjekke backupen om filene/mappene fortsatt ligger der. Sjekk siste backup. Ut fra hva jeg husker så gjør dem det dessverre så sjekk om du har en eldre backup. Et til: finner jeg websidene som html sider i Public_html de er en side som jeg gjere skulle hatt tak i om innmelding :-) -> Ja, hvis det er en .html side. Men ut fra hva jeg husker brukte du WordPress og hvis du har valgt at skjema skal lagre informasjonen i databasen så vil du finne dem i phpmyadmin i en tabell der. Share this post Link to post Share on other sites More sharing options...