VidarH 3 Posted August 15, 2018 Hei Får ikke eksporterer alle adresser fra Roundcube? Bare en og en. Bruker firefox som nettleser. Klikker på nedtrekk og all. Hva gjør jeg feil. Hilsen Vidar Quote Share this post Link to post Share on other sites
VidarH 3 Posted August 15, 2018 Hei har også eksportert ca 500 kontakter fra Samsung 8 og 9 Som vcf filer, men outlook vil bare importere den første kontakten, selv om de ligger fint nedover med sine tager. Har noe et tips? Hilsen Vidar Quote Share this post Link to post Share on other sites
PRO ISP Jon Eivind 10 Posted August 15, 2018 Hei Vidar, Du skal kunne eksportere dem som forklart her:https://docs.roundcube.net/doc/help/1.0/en_US/addressbook/importexport.html Får du det til da? Har dessverre ikke noe tips i forhold til Outlook. Beklager. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VidarH 3 Posted August 16, 2018 Hei Takk Outlook har jeg fixet vi Google kontakter, Men roundcube er ikke god har prøvd oppskriften flere ganger i flere nettlesere, eksportere alle eller utvalgte. Det kommer bare en fil med den første kontakten, Utrolig surt å bli murt inne slik. Har noen andre prøvd`? Quote Share this post Link to post Share on other sites
VidarH 3 Posted August 20, 2018 Morn Morrsomt med en gammel default nettleserversjon som ikke har har latt seg oppdatere på på en Samsung pad (GT-P5220 Android 4.4.2) som sikkert er 5-6 år fikk jeg til export av kontakter. Kan det være at roundcube ikke har oppdatert webmailen sin? Det gjelder å ikke gi seg. Hilsen Vidar Quote Share this post Link to post Share on other sites
PRO ISP Jon Eivind 10 Posted August 21, 2018 Hei igjen, Jeg har sjekket her og ser at alle kontakter eksporteres som de skal i filen som blir generert i RoundCube. Mistenker derfor at dette er et problem i Outlook. Dersom jeg åpner filen med Windows Contacts går den igjennom alle kontakter f.eks. Quote Share this post Link to post Share on other sites
wayne-thomas 0 Posted July 19, 2019 With Roundcube Emails to Outlook Conversion tool, Software is easy to perform batch EML file to PST format. This means you can load folder heaving EML file and transform all of them in sequenced and in single conversion chain. Visit for more: https://www.softaken.com/kb/access-roundcube-emails-to-outlook-application Quote Share this post Link to post Share on other sites