Problem med url i wordpress

4 innlegg i emnet

Hei,

jeg klarte å endre URL-en til hjemmesiden min og nå får jeg ikke logget inn på admin-siden. Har prøvd å følge oppskriften til wordpress fra "Changing The Site URL", men jeg får det virkelig ikke til da jeg har problemer med å laste ned phpmyadmin osv. Nettsiden heter opprinnelig www.materialdagen.no, og jeg håper det er mulig å få noe hjelp. Har litt panikk for øyeblikket. 

På forhånd tusen takk :) 
- Karoline 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Karoline,

Får du noen form for feilmelding når du forsøker å logge deg inn?

Du har forøvrig phpmyadmin i kontrollpanelet til webhotellet (cPanel) så du skal slippe å installere det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg blir sendt til en mer eller mindre kollapset versjon av hjemmesiden der det står "That page can't be found." Jeg er ganske noob på sånne ting, og skjønner ikke helt hvordan webhotell osv fungerer. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Karoline,

Nettsiden fungerer fint når jeg tester så du fikk kanskje fikset problemet selv?
Ser at du har nettsiden hos one.com og ikke hos oss så det blir vanskelig for oss å sjekke dette nærmere.

Anbefaler at du tar en titt i wp_options tabellen på site name og site url og se at de er like og har korrekt domenenavn.
Du kan også kjøre en wp-cli kommando i Terminal inne i cPanel hos oss i den mappen du har WordPress installert slik:
wp search-replace 'https://www.gammeltdomenenavn.no/' 'https://nyttdomenenavn.no/' --all-tables

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider