FreddyCL 4 Posted June 8, 2020 Hei, Jeg får denne meldingen i helsesjekken (se skjermbilde):Error: cURL error 28: Operation timed out after 10001 milliseconds with 0 bytes received (http_request_failed) Har dere noen tips til å få bort denne feilmeldingen? Quote Share this post Link to post Share on other sites
PRO ISP Jon Eivind 10 Posted June 9, 2020 Hei, Det første jeg ville sjekket er error_log filen. Finner du noen feilmeldinger der relatert til feilene? Du finner filen i mappen hvor du har plassert WordPress installasjonen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FreddyCL 4 Posted June 23, 2020 Står ingenting i error_log filen. Noen andre tips? Quote Share this post Link to post Share on other sites
PRO ISP Morten 10 Posted June 23, 2020 Har sjekket litt i våre tidligere support saker og da er det som regel en plugin som er årsaken til feilmeldingen. Prøv å deaktiver en og en plugin til du finner synderen. Du kan også prøve å endre theme (mal) da det også har vært en årsak ser jeg. Du kan deaktivere plugins inne i WP eller f.eks i ett FTP program eller File Manager inne i cPanel (kontrollpanelet). Quote Share this post Link to post Share on other sites