TDZWeb 6 Posted August 14, 2020 Når jeg klikker Review queue i boxtrapper får jeg feilmelding. Se vedlagt bilde (ingen personopplysninger der). Quote Share this post Link to post Share on other sites
PRO ISP Jon Eivind 10 Posted August 14, 2020 Hei, Den feilen må vi definitivt ta videre med cPanel. Hvis du kan sende oss hvilket webhotell dette gjelder så skal vi ta det videre umiddelbart. Du kan gi beskjed via support eller her på PM. Takk for at du sier i fra Quote Share this post Link to post Share on other sites
TDZWeb 6 Posted August 14, 2020 Har sendt pm (tror jeg sendte den to ganger ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
TDZWeb 6 Posted August 28, 2020 Viste seg at feilen kun inntraff når jeg brukte Chrome browseren. I alle andre browsere fungerer grensesnittet normalt ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
PRO ISP Jon Eivind 10 Posted August 29, 2020 Da vi testet etter å ha fikset problemet så fungerte det også som normalt i Chrome. Jeg vil anta at det kanskje er relatert til cache at problemet ikke er rettet i Chrome enda. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TDZWeb 6 Posted September 4, 2020 Måtte til slutt slette "Site settings" i "Clear browsing data" i Chrome. Nå er problemet borte. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PRO ISP Jon Eivind 10 Posted September 4, 2020 Flott det løste seg! Takk for oppdateringen Quote Share this post Link to post Share on other sites