Sign in to follow this  
Followers 0

legge til blokker i Website Builder?

2 posts in this topic

Har fått flyttet min side fra rvsitebuilder til Nettsidebyggern, de fleste sider er ok men 3 sider har et problem jeg ikke ser løsningen på.

Det er garantert veldig simpelt men sånn er det jo.

Jeg har tekst på toppen med navnet på siden, et galleri med bilder (lagt inn av proisp) og da kommer jeg ikke videre.

Normalt, på de andre sider, når man klikker på siste blokk, da kommer der et "+" tegn nederst i blokken så man kan legger til flere blokker, tekst eller bilder, det får jeg ikke med disse sidene.

Jeg har prøvd å dra bilder inn på dette nederste område men der skjer ikke noe. Har prøvd å sette inn en blokk med ferdig tekst og dra denne nedover men det går ikke, får opp et "No go void" symbol. Vet ikke helt, videoen med instruksjoner går veldig fort, alt ser så enkelt ut men den hjelper ikke meg her.

vet ikke om det betyr noe men på skjermen i nederste venstre hjørne står der "java script void".

Problem nummer to: når siden publiseres mangler en del bilder, hvorfor vises de ikke?

Heisann Moraira!

Har sjekket installasjonen din og ser at enkelte bilder er blitt skjult, dette virker til å være et problem som blir skapt av nettsidebyggeren så jeg har bedt utviklerene ta en kikk på dette.

Angående "blokkeringen" av å legge til blokker informerer jeg om samtidig. Si meg gjerne hva en av undersidene du får problemet på er så kan jeg legge det ved. Send gjerne dette på sak om du ikke ønsker å publisere domenet her.