Skryt!

9 innlegg i emnet

Jeg har nå brukt proisp siden 2007 mener jeg, og er kjempe fornøyd! Har hatt et par forum oppigjennom tiden, nå har jeg Nettkafé - Powered by vBulletin og Trening og trivsel Har jeg hatt problemer har de vert superkjappe å svare og de har fikset og trikset til problemet har vert løst. Nedtid tror jeg har hatt en gang, hehe.. Nei supert og nå har de blitt enda mere supre med å lagd et forum som en kan finne ut av ting eller bidra med å hjelpe andre! Nei bare positivt herifra og har også anbefalt dere sterkt videre til andre! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på denne... Nå har jeg 16 domener med webhotell her... Alle kjører Joomla. Er strålende fornøyd :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen til forumet begge to :) Håper det kan bli nyttig for alle som tar forumet i bruk. Vi setter også veldig stor pris på bruk av forumet slik at andre kunder også kan finne svar på eventuelle problemer eller tips dere måtte ha. Tusen takk for de flotte tilbakemeldingene, det setter vi veldig pris på:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på jeg også. Har kun 1 webhotell med 2 domener... Er kjempe fornøyd med proisp etter at dere flyttet meg over på cpanel8.proisp.no :-) Tror ikke det har vært noe nedetid etter det. Servicen er jo veldig bra. Tror ikke det er mange andre som svarer i helgene midt på natta osv. Skal ikke se bort ifra at jeg en dag går over på vps hos dere :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle sammen og grattis med forum PROISP! Jeg har noen domener og webhotell her og er godt fornøyd. Anbefaler stadig PRO ISP til andre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har domene med 50 ftp kontoer tilgjengelig, og det fungerer ypperlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkuratt blitt kunde hos proisp, men har hatt glede av å oppleve rask support og kjempegod service allerede! King kong!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er veldig fornøy med ProISP, men har hatt noen problemer med IonCube-installasjon mot Magento.. Har dog flere kunde-siter på ProISP som fungerer fint, så jeg er fornøyd så langt.. Supporten er 'liten' men svarer raskt! :) - Jan André

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei, jeg jobber også med magento og lurte på om fordeler med ioncube er mer enn ulempene? Vil du anbefale å installere den på en magento side? mvh Emilio

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå