Endre login til brukernavn/epost

6 innlegg i emnet

Hei, Jeg er utrolig fornøyd med Pro ISP - og anbefaler dere stadig til både kunder og venner. At dere fortsatt krever kundenummeret for pålogging irriterer meg imidlertid stort. Jeg har vært kunde i årevis, men det er såpass sjeldent at jeg logger meg inn på kundekontoen at jeg aldri greier å huske kundenummeret mitt - ikke har jeg tilstedeværelse til å skrive det ned på en lur plass heller, og jeg bruker ikke lagring av innloggingsinfo i nettleseren - så det blir alltid en skattejakt i eposten for å finne siste faktura etc. Vær så snill å endre/gi oss muligheten til å logge på med bruker-/kontonavn (evt. registrert epostadresse) i tillegg til kundenummeret! Vet at dette er noe som plager andre enn meg også :) Ellers: Godt nytt år, og keep up the good work!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei mmikkel, Flott å høre at du er fornøyd :) Før krevde vi faktisk epostadresse ved innlogging. Det medførte en del tekniske begrensninger og irritasjon for kunder som ønsket å benytte samme epostadresse på flere forskjellige kunder. Dette er årsaken til at vi gikk over til kundenr. i stedet. Jeg forstår godt hvor kjedelig det er å måtte finne kundenr. hver gang, det er noe jeg selv gjerne irriterer meg over, men på grunn av det ovennevnte måtte vi gå for denne løsningen. Et tips er imidlertid at dersom du forsøker å logge inn med feil bruker/passord så vil du få opp en side hvor du kan oppgi din epostadresse for å få tilsendt kundelogin. Beklager at vi ikke kan være mer behjelpelige i denne saken! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen og vil ta hensyn til dette dersom vi ser en mulighet for endring. Godt nytt år ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Jon Eivind, Takk for info! Forstår godt grunnen til at e-post fungerer dårlig som brukernavn her, men hva brukernavnet for kontoen? Denne vil vel være like unik for hver kundekonto som kundenummeret, og er hakket enklere å huske...?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei mmikkel, Det er ikke dumt med brukernavn dersom man bare har en kundekonto hos oss, men dersom man har mange, noe som gjelder for en god del kunder, så blir det svært vanskelig å holde styr på dem. Jeg foreslår at du melder deg opp som partner. Det er ingen forpliktelser eller ekstra utgifter i forbindelse med dette. Du vil da kun ha et brukernavn å forholde deg til som ønsket ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke klar over partnerprogrammet deres, men er påmeldt nå - dette ser jo supert ut. Takk for info og tips, ha en super dag!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott og i like måte ;) Skulle det dukke opp noe mer må du bare si fra!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå