FTP - "421 Too many connections (10) from this IP"

10 innlegg i emnet

Hei! De siste dagene har jeg endret en del på forumet jeg hoster på deres webhotell, og ved den anledningen har jeg tatt en del backups lokalt til min maskin. Og jeg kan ikke skjønne hvorfor jeg får denne meldingen "421 Too many connections (10) from this IP" nå.. Når jeg satt opp forumet fikk jeg aldri den beskjeden og jeg tror jeg lastet en del mer enn det jeg har gjort de siste dagene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Alexander, Feilmeldingen kommer dersom din IP kobler til med mer enn 10 samtidige forbindelser til FTP serveren. Det har ikke noe med mengden du laster opp eller båndbredden du bruker mens du laster opp. Du skal normalt sett kunne justere antall samtidige forbindelser i din FTP klient. Dersom du bruker en engelsk utgave av en klient så vil jeg anta at det er "concurrent connections" du bør se etter. Finner du settingen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker FileZilla på Norsk. Fant noe som kan likne [ATTACH=CONFIG]15[/ATTACH] Har ikke endret på noen av instillingene etter det ble installert for første gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endret språket til Engelsk, og fant frem. Tusen takk for awesome support!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fremdeles problemer med "Limit" på 2 på upload og 2 på download.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres rart ut. Kan du sende meg din IP adresse via PM? Så skal jeg undersøke loggene på serveren for deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virket etter en stund, kanskje en timeout som måtte ventes ut.. PM sendt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har nå sjekket loggene og det ser ut til at du har rett i det. Skulle du mot formodning oppleve noe mer til dette er det bare å si fra ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk igjen for fantastisk support! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå