Webdesign for en gammel mann

3 innlegg i emnet

Kanskje dette er stedet å søke råd? Det burde jo være mange innom dette forumet som kan mangt og meget om emnet. Jeg har pr. dato ei nettside som jeg i sin tid opprettet i Adobe GoLive, og som den gamle mann jeg er, så lages den fortsatt i GoLive. Du kan se den her: ¤ ¤ Åstdalen Kennel ¤ ¤ De innvidde vet jo at GoLive ikke er helt i takt med tiden, men det har nå gått på et vis. Når jeg nå planlegger å bygge opp det hele på nytt, så er jeg ute etter gode råd. Det skal være i et program som kan ligge på serveren så jeg ikke er avhengig av den PC'n det er laga på, og så må programmet være enkelt å forstå. Jeg har forsøkt noen alternativer som WordPress, Joomla og RVSiteBuilder, men trolig starta litt i feil ende, og da ble det vanskelig. Noen som har gode tips, og ikke minst linker etc. til sider med god info for hvordan en steinaldermann skal komme i gang med noe enkelt og funksjonelt? P.S. Jeg er dessuten så sta at jeg i hivedsak synes jeg bør få til dette sjøl :eek:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Bjørn! Leit å se at denne tråden har stått så lenge uten å få noen tilbakemeldinger. Håper du likevel får med deg dette svaret! Etter å ha sett litt rundt på nettet, virker det som om det er Weebly som kommer høyt ut når det gjelder å lage en nettside raskt og enkelt. De har over 100 forskjellige temaer på nettsiden, samt alt er "drag and drop" som gjør det veldig lett å forstå oppbyggingen av nettsiden. Det er også gratis registrere seg. Ta en titt! Weebly - Create a free website and a free blog Det kan også være verdt å ta en titt på Free Website Builder | Creating A Free Website | IM creator Håper dette hjelper! Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker. Skal kikke og se om jeg forstår noe av dette. Akkurat nå begynner elgjakta for den gamle mannen, så det drar nok ut litt før jeg får gjort noe med det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå