Hvordan fungerer cpanel?

2 innlegg i emnet

Vi holder på med ungdomsbedrift på skolen, og min bedrift fikk gratis domene av en venn for å lage hjemmesiden vår. Problemet er at jeg ikke forstår meg på dette i det hele tatt. Trodde det skulle være så enkelt som at jeg kunne legge inn HTML-koder, så var hjemmesiden good to go... Jeg har holdt på med dette i mange timer nå, men jeg kommer meg ikke videre. Jeg aner ikke hvordan jeg skal begynne, jeg har registrert alt jeg skal, men hvordan lager jeg hjemmesiden? Jeg hører om enkle løsninger som RVSiteBuilder, men jeg finner ikke dette på cpanel, slik som det står i denne linken: https://www.proisp.no/opprettelse-av-nettside-rvsitebuilder/ Jeg finner det ikke under softwares, jeg... Hadde vært utrolig kjekt om noen kunne hjulpet meg i gang å forklare litt slik at vi kan bruke dette domenet. Akkurat nå blir jeg stresset bare av å tenke på alle linkene vi må ha på siden med forskjellige bilder og tidligere arbeid... Jeg er helt grønn på dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Janne, Hvis du kan sende meg domenenavnet det gjelder i PM til meg så skal jeg sjekke det opp nærmere for deg og svare deg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå