Ingen funnet
Ditt søk ga ingen resultater.
95% av problemene har allerede en løsning som du kan finne i vår kunnskapsbase
Lagt til: 10.03.2014 23:26:29 Sist oppdatert: 06.08.2019 12:38:30
Denne guiden viser hvordan man går frem for å kjøre en diagnose på våre webhotell. Diagnose bør kjøres før man kontakter support i alle tilfeller hvor man mistenker at det eksisterer feil ved webhotell. Diagnosen vil:
Denne guiden går ut i fra at du på forhånd har logget deg inn på kundesidene for ditt kundenummer hvor du har bestilt det aktuelle webhotellet som skal feilsøkes.
Steg 1:
Steg 2:
Finn webhotellet du ønsker å diagnosere fra listen over diagnoserbare. I dette eksempelet har vi valgt webhotellet for dittdomene.net. Velg "Kjør diagnose".
Steg 3:
Du vil så bli videresendt til en ny side hvor du kan starte diagnosering for det aktuelle webhotellet.
Steg 4:
Dersom diagnoseringen ikke løser problemet, vil du få opp et skjema som gir deg muligheten til å kontakte vår supportavdeling.
Ferdig
Vi har nå vært igjennom hvordan man kan kjøre en diagnose for webhotell for å avdekke eventuelle feil.