Ingen funnet
Ditt søk ga ingen resultater.
95% av problemene har allerede en løsning som du kan finne i vår kunnskapsbase
Lagt til: 06.12.2019 10:42:18 Sist oppdatert: 16.12.2021 14:14:51
Dette er en guide på hvordan å sette opp sikkerhetskopiering med Acronis backup løsningen. Guiden forutsetter at du er logget inn på kundeportalen og har bestilt Acronis backupløsningen.
Steg 1
Steg 2
Første gang du logger inn i Acronis Cyber Cloud vil det dukke opp en boks med juridiske vilkår. Les gjennom disse, marker at de er lest og klikk på "Accept"-knappen.
Steg 3
Når vilkårene er akseptert vil du bli tatt til siden for å legge til en enhet. Her velger du hvilken type sikkerhetskopi du vil gjøre. I denne guiden går vi videre med "Filer eller hele maskinen".
Steg 4
Her må du velge om du vil installere sikkerhetskopieringsagenten på Windows eller MacOS. Nettleseren vil så laste ned Acronis Backup Agent programmet som må installeres for at sikkerhetskopiene skal kunne tas. For oversikt over hva du kan ta backup av, se oversikten her.
Steg 5
Når installasjonen av programmet er ferdig vil du bli presentert med knappen "Register the machine". Denne vil koble maskinen opp mot kontoen i Acronis. Når denne er koblet opp vil du ha mulighet til å aktivere sikkerhetskopiering for maskinen.
Steg 6
Maskinen skal nå dukke opp i kontrollpanelet. Fra her kan du nå sette opp selve sikkerhetskopieringen.
Steg 7
Når du har lagt til en maskin kan du administrere denne fra kontrollpanelet.
Steg 8
Når du setter opp sikkerhetskopieringen kan du konfigurere flere verdier:
Steg 9
Når det har blitt satt opp en sikkerhetskopiering kan denne redigeres som vist nedenfor:
Ferdig
Vi har nå satt opp sikkerhetskopieringer gjennom Acronis.