Ingen funnet
Ditt søk ga ingen resultater.
95% av problemene har allerede en løsning som du kan finne i vår kunnskapsbase
Lagt til: 22.03.2019 11:28:00 Sist oppdatert: 03.12.2021 13:16:44
Denne guiden viser hvordan du kan sjekke og administrere eposter som er blitt fanget opp av spamexperts sitt filter og blitt satt i karantene.
Guiden går ut i fra at du på forhånd har logget deg inn på kundesidene for ditt kundenummer hvor det aktuelle webhotellet ligger og at Spamexperts er aktivert. Hvis Spamexperts ikke er aktivert kan du følge denne guiden.
Steg 1:
Velg "Webhotell" fra hovedsiden som vist på skjermbildet under.
Steg 2:
Finn webhotellet ved å gå nedover på siden. Klikk på "SpamExperts antivirus- og spamfilter".
Steg 3:
Klikk på det blå ikonet til høyre, under kolonnen "Kontrollpanel".
Steg 4:
Klikk på "Spam karantene" knappen eller på "Spam karantene" feltet i menyen til venstre. Begge metoder vil føre til samme side.
Steg 5:
Du kommer nå frem til en side som viser alle eposter som har havnet i karantene hos spamexperts og ble stoppet før de kom inn i innboksen din. Her er et eksempel på hvordan dette kan se ut:
Steg 6:
Her kan du og legge til og trekke fra kolonner, alt etter infoen du er ute etter å se. For å gjøre dette, trykk på dropp-ned menyen der det står "Tilpasse" og aktiver eller deaktiver så kolonner, alt etter hva du ønsker å se. Trykk så på "Vis Resultater" knappen for å oppdatere.
Du kan også administrere epostene som er satt i karantene. Dette gjøres ved å trykke på pilen i den venstre kolonnen. Her har du flere valg men de to vanligst brukte er:
Ferdig
Vi har nå vært gjennom hvordan å sjekke og administrere epost som er stoppet og satt i karantene av spamexperts.