Ingen funnet
Ditt søk ga ingen resultater.
95% av problemene har allerede en løsning som du kan finne i vår kunnskapsbase
Lagt til: 10.03.2014 23:26:29 Sist oppdatert: 23.07.2020 19:59:34
Denne guiden viser hvordan du kan spore en epostadresse i cPanel. Dette kan være til hjelp dersom du har problemer med å sende eller motta e-post til/fra en spesifikk e-post adresse. Dette verktøyet kan hjelpe med å peke på hvor problemet sannsynligvis ligger.
Guiden er laget i cPanel med Paper Lantern (tema) med Norsk språk og krever at man først logger inn i cPanel.
Steg 1:
Klikk på ikonet for "Spor levering" som vist på skjermbildet under:
Steg 2:
Steg 3:
Leveringsrapporten viser at det er blitt sendt en e-post fra ola@dittdomene.net til wordpress@dittdomene.net og at den ble levert uten problemer.
Steg 4:
Du kan også velge "Vis alle" og få en oversikt over alle e-poster som kommer inn og blir sendt ut.
Ferdig
Vi har nå vært igjennom hvordan vi kan spore epostadresser i cPanel for å sjekke hvor en eventuell feil oppstår.
Nedenfor vil du kunne se informasjon om hva de forskjellige ikoner og kolonnene i tabellen i Steg 4 betyr. Skjermbildet er tatt fra cPanel sin dokumentasjon.