Kundeundersøkelsen for 2016 ble besvart av over 800 kunder og vi takker alle som har deltatt. Resultatene er et viktig verktøy for fremtidig utvikling og forbedring av PRO ISP. Vi lærer mer om kundene, hva vi gjør som er bra og hva burde vi gjøre bedre.
Fordeler
Å vite hvorfor dine kunder velger deg og hva som gjør at du skiller deg ut er veldig viktig. Dette forteller oss hvilke fordeler vi har og hva vi må fortsette å være konkurransedyktige og flinke på. Vi spurte kundene våre om «hvorfor velger du PRO ISP?». Nedenfor ser du de ordene som ble mest brukt om PRO ISP:
Informasjonskanaler
I dag finnes det flere kanaler vi kan benytte for informasjon. Det viktigste for oss er å benytte kanalene kundene våre ønsker og nå så mange som mulig. Vi ønsket derfor å vite mer om hvilke kanaler kundene ønsket at vi benyttet for å sende dem informasjon.
Grafene viser at det epost som er den foretrukne kommunikasjons metoden, både for nyheter og driftsmeldinger fra oss til kundene våre.
Kommunikasjonskanaler
Kundene våre har mulighet for å kontakte oss via flere kanaler. Vi ønsket å vite mer om hvilke kanaler som er foretrukket for å forbedre disse og gjøre de mer tilgjengelig. Som det vises på grafen er epost og live chat de foretrukne kanalene foran telefon og Facebook.
Er kundene våre fornøyde?
For å få mer detaljert informasjon om hvor fornøyde kundene våre er stilte vi spørsmål om produktene og tjenestene våre. Dette gir oss bedre innsikt og en god pekepinn på hva vi skal fokusere på å videreutvikle og gjøre mer tilgjengelig i fremtiden.
Klikk på bildet for større visning.
Enkelt å gi tilbakemelding
Vi ønsket å gjøre det enkelt og tilgjengelig for kundene våre å gi sin tilbakemelding. Du kan derfor fortelle hva du mener om PRO ISP på Trustpilot. Her kan du se vår gjennomsnittlige vurdering og andres tilbakemeldinger.
Oppsummering
Det er betryggende for oss som jobber i PRO ISP å vite at kundene våre er fornøyde. Kundeundersøkelsen i sin helhet forteller oss at vi imøtekommer kundenes ønsker og behov både i forhold til tjenester og på support.
Fokusområder for oss fremover blir blant annet å videreutvikle våre produkter, optimalisere kommunikasjonen mellom oss og kundene samt beholde det høye nivået av service som kundene våre tydeligvis er fornøyd med!
Jeg er stort sett veldig fornøyd med tjenestene dere leverer. Men når man er inne på kundestøtten deres og søker etter noe, så forsvinner søkeresultatene hver gang man har vært inne på en støtteartikkel og deretter klikker «tilbake». Veldig upraktisk!
Hei Anders,
Takk for tilbakemeldingen din.
Ja, vi er klar over denne selv og det står høyt på listen til våre utviklere så det vil komme en løsning på dette så snart som mulig forhåpentligvis 🙂
Hei Anders,
En liten gladnyhet til deg! Da skal dette være rettet 🙂
Så hvis du søker og går tilbake så skal samme resultat vise på siden vår. Refresh gjerne nettleser cachen din hvis du nettopp har vært på nettsidene med en Ctrl + F5 så får du siste versjon.