650 kunder har deltatt i kundeundersøkelsen 2017 og vi takker alle sammen! Resultatene av undersøkelsen er viktig informasjon for oss i forhold til utvikling og forbedring av PRO ISP. Det er opp til kundene å avgjøre hva vi gjør bra og hva vi kan gjøre bedre.
«Hvorfor velger du PRO ISP?»
Det å vite hvorfor kunder velger oss forteller oss hvilke fordeler vi har og hvordan vi skiller oss ut. Vi har derfor spurt «Hvorfor velger du PRO ISP?» og deretter sett på hvilke ord som ble mest brukt om oss. Ordskyen nedenfor er en visuell fremstilling av ordene som gikk mest igjen av de 650 besvarelsen.
«Hvordan foretrekker du å motta informasjon?»
PRO ISP har flere kanaler vi kan bruke når vi skal sende informasjon til kundene våre. Det som er viktig for oss er at vi både bruker de kanalene som kundene våre foretrekker og de kanalene som sørger for at vi når så mange som mulig.
Grafene nedenfor viser at kundene våre foretrekker å motta informasjon fra oss via epost, både når det gjelder nyheter og driftsmeldinger. Dette har ikke endret seg siden 2016 da vi fikk samme resultat på kundeundersøkelsen i fjor.
«Hvordan ønsker du å komme i kontakt med oss?»
Kundene våre har mulighet for å komme i kontakt med oss på flere måter. Ved å lære mer om hvilke kanaler kundene foretrekker kan vi forbedre disse og gjøre de mer tilgjengelig. Som det fremgår av grafen nedenfor er det epost og live chat som blir foretrukket fremfor telefon og Facebook. Vi fikk det samme resultatet på fjorårets undersøkelse også.
Er kundene våre fornøyde med oss?
Det viktigste for oss som jobber i PRO ISP er at kundene er fornøyde med oss og produktene vi leverer. Kundeundersøkelsen inneholder derfor hvert år en rekke spørsmål som skal fortelle oss hvorvidt kundene er fornøyde både med oss, tjenestene våre og hvor enkelt det er å bestille hos oss.
Klikk på bildet for større visning.
Hva synes du om PRO ISP?
Utenom kundeundersøkelsen har du mulighet for å fortelle hva du synes om oss, når som helst på Trustpilot. Her kan du se hva andre har skrevet om oss og hvordan de har vurdert oss.
Oppsummering
Det å vite hvorvidt kundene våre er fornøyde er viktig for oss i PRO ISP. Oppsummert forteller kundeundersøkelsen oss at vi leverer produkter og tjenester som kundene våre er fornøyde med.
Fokumsområdene for oss fremover blir som tidligere; videreutvikle produktene våre, optimalisere kommunikasjonen mellom PRO ISP og kundene i tillegg til å fortsette å levere et høyt nivå av service!